![20220513_090501 kopia](https://scholar-erazmus.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220513_090501-kopia.jpg)
Elżbieta Karaś
nauczyciel dyplomowany, pedagog wieku dziecięcego. Ukończyła studia podyplomowe – terapia przez edukację artystyczną oraz pomoc psychologiczno- pedagogiczna. Trener systemu Doroty Dziamskiej- Edukacja przez ruch. Autorka licznych programów m.in.: edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w zakresie nauki czytania i pisania, terapeutycznego dla dzieci przedszkolnych i w wieku wczesnoszkolnym.
![20221124_115229](https://scholar-erazmus.pl/wp-content/uploads/2022/11/20221124_115229-e1669288985413.jpg)
Aleksandra Grzelak
logopeda, neurologopeda, terapeuta TUS. Ukończyła szkolenie: terapeuta ręki, kinesiotaping logopedyczny, stymulacja traktu ustno-twarzowego, werbogesty.
![20220512_130513](https://scholar-erazmus.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220512_130513-1.jpg)
Magdalena Depczyńska
fizjoterapeuta w NZOZ Międzyszkolnym Zakładzie Rehabilitacji i Korekcji Wad Postawy Herbrand. Ukończyła m.in. kursy: terapii manualnej w pediatrii, leczenia skolioz z wykorzystaniem aparatu Skol-As.
![IMG_1601](https://scholar-erazmus.pl/wp-content/uploads/2022/05/IMG_1601.jpg)
Renata Cłapińska
mgr fizjoterapii w poradni rehabilitacji NZOZ Międzyszkolnym Zakładzie Rehabilitacji i Korekcji Wad Postawy Herbrand. Ukończyła m.in. kursy: kinesiotapingu, leczenia skolioz z wykorzystaniem aparatu Skol-As oraz pinoterapii.